Splošni pogoji

 

 

Pravilinik o piškotkih

Novi Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ZEKom-1 je v pravni red prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.Zasebnost uporabnikov je za nas zelo pomembna, zato si prizadevamo, da uporabnikom ponudimo vse informacije o piškotkih.

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Benzy-eshop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Registracija

Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Registracija ni pogoj za nakupovanje v spletni trgovini Benzy-eshop. Prinaša številne ugodnosti ter olajša prihodnje nakupe:

Hitra in enostavna registracija

Registrirate se v razdelku »Ustvarite račun«, ki ga najdete na vrhu strani. Vpišete zahtevane podatke in potrdite registracijo. Po elektronski pošti boste prejeli geslo za prijavo. Svetujemo, da si to geslo ob prvi prijavi spremenite. S prijavo v vaš račun lahko spreminjate tudi vse svoje ostale podatke, spremljate zgodovino naročil ter si oblikujete seznam želja.

Pomembno: V primeru, da e-pošte z geslom ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo "Spam/Vsiljena pošta/Nezaželena pošta".

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

Naročilo in postopek nakupa

Naročilo nakupa se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno pod oznako »Razpoložljivost«.  Pridružujemo si pravico od odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina Benzy-eshop si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Postopek nakupa

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti, določite količino, izberite barvo in velikost če je na razpolago in kliknite na gumb »V košarico«. Desno zgoraj v košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali popraviti naročeno količino določenega izdelka, kliknite na košarico, »poglej košarico« ter nato ustrezno popravite količino, pritisnete moder znak »osveži« , za brisanje izdelka iz košarice pritisnete rdeč znak x »odstrani«.  Če želite po popravljanju količine še nakupovati, kliknete gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«. Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – Možnosti nakupa; če se niste prijavili že na začetku, ima tukaj nova stranka možnost da se registrira, obstoječa stranka pa lahko vpiše zahtevane podatke,
  2. korak – Naslov plačnika; na izbiro sta možnosti »Uporabljam obstoječ naslov« ter »Uporabil(a) bi nov naslov
  3. korak – Podrobnosti dostave; na izbiro sta možnosti »Uporabljam obstoječ naslov« ter »Uporabil(a) bi nov naslov
  4. korak – Način dostave; Poštnina oz. stroški dostave in pakiranja znašajo 6,00 EUR (z vključenim DDV)
  5. korak – Način plačila; na izbiro sta možnosti »Plačilo po povzetju« ter »Preko spletne banke oziroma po predračunu« Predno želite nadaljevati z dokončanjem nakupa, je potrebno tudi odkljukati »Prebral sem in se strinjam s Splošnimi pogoji«
  6. korak – Potrditev naročila; tukaj vam prikaže vaše naročilo, količinsko in cenovno; če ste izbrali način plačila »Preko spletne banke oziroma po predračunu« vam spodaj izpiše »Navodila za nakazilo«. Ta ista navodila, ki jih potrebujete za pravilno plačilo, prejmete tudi z elektronsko pošto.
  7. Korak – Naročilo je oddano

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrditev naročila" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri.

Načini plačila

Na voljo imate več različnih načinov plačila. Vam najustreznejši način plačila izberete v postopku nakupa blaga.

Plačilo z gotovino ob prevzemu (odkupnina)

Naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov.

Pri plačilu z odkupnino vam družba DPD  zaračuna stroške odkupnine  v višini :

               Vrednost odkupnine               Strošek odkupnine ( z vračunanim DDV )

Plačilo po predračunu

Naročeno blago plačate z UPN (univerzalni plačilni nalog)

Vse potrebne podatke za avansno plačilo na naš račun, vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš email naslov.

Naročeno blago bomo odpremili najkasneje dva delovna dni  po prejetju plačila.

Cene izdelkov

Cene izdelkov so v evrih (EUR) z vračunanim DDV.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Dostava in stroški dostave

Naročeno blago vam dostavimo v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi in če je naročilo oddano do 12. ure, običajno še isti dan. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno 1 - 3 delovne dni po oddaji pisma/paketa. Usluge dostave nam opravlja DPD, d.o.o., Ljubljana.

V kolikor boste naročili blago, ki ni na zalogi, boste o tem obveščeni. Dobavni roki praviloma niso daljši od 7-10 dni.

Stroški pakiranja in dostave na področju Slovenije so enotni za vse teže paketov in sicer znašajo ( z vračunanim DDV ) 6,00 EUR.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Vračilo blaga in reklamacija

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, ki ste ga kupili po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta) iz kakršnegakoli razloga vrnete v 30 dneh od prejema. Zadošča tudi, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh.

Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh od prejema obvestila o vračilu.

Naslov za vračilo blaga:

Benzi d.o.o.,

Vrhovci, cesta XVII 018

1000  Ljubljana

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa vračilo kupnine.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je ob dostavi paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri DPD d.o.o. Ljubljana. Skupaj z DPD d.o.o. Ljubljana bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Skrb za stranke

V skrbi za naše stranke smo spodaj pripravili  Obrazec za kontakt in Obrazec za vračilo, katerega izpolnite in nam ga pošljete.

Spremljanje vašega računa

Vaš račun lahko spremljate in urejate desno spodaj pod rubriko »Račun«.

 

Varovanje podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo. 

Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaš naslov za dostavo in telefonsko številko.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@benzy-eshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varnost

Nakup v spletni trgovini Benzy-eshop je popolnoma varen. Za to smo poskrbeli z vsemi najsodobnejšimi ukrepi za varovanje vaših zaupnih podatkov.

Vse vaše osebne podatke, skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi.

Podatki na straneh

Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

ZAHTEVAJ RAČUN !!!

Powered By OpenCart.
Benzy-eshop © 2018